Pasauliui kasdien tobulėjant ir spartėjant gyvenimo tempui, šiuolaikiniai vaikai daug laiko praleidžia internete ir auga „prie ekranų“, tačiau daugeliu atvejų tai neteikia naudos, kadangi jaučiamas didelis skirtumas tarp bereikšmio naršymo bei produktyvios veiklos.
Galima ginčytis, ar technologijos yra grėsmingos, tačiau reikia suprasti, kad niekur nuo jų jau nepabėgsime. Ypač tai matoma stebint mažuosius, kurie daug laiko praleidžia naršydami internete, todėl kyla būtinybė bereikšmį naršymą paversti produktyvia veikla, kuri leistų vaikams domėjimąsi technologijomis paversti mokymosi metodu.
Mokymo įstaigos dažnu atveju susiduria su metodikos trūkumu, kai į ugdymo procesą norima įtraukti šiuolaikinius technologinius sprendimus. Šiandien pasaulinėje programinės įrangos rinkoje galima rasti įvairių sprendimų, kuriuos galima pritaikyti švietimo tikslams.
Tokia egzistuojanti problema paskatino Marijampolės savivaldybės vadovus pagalvoti apie galimybę ugdyti bendrąsias priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijas per informacines technologijas.
„Labai džiaugiamės, kad priešmokyklinukų mokytojos noriai sutiko šią idėją ir pasinėrė į mokymus, kurie vyksta „Lispa“ mokykloje.
Mes pasirūpinome, kad kiekviena įstaiga turėtų tam skirtų finansų ir reikalingų priemonių ir, svarbiausia, kad mokytojai galėtų dirbti pagal specialiai sukurtą ir pritaikytą metodiką. Tikra tiesa, kad nuo technologijų ir vaikų domėjimosi jomis mes niekur nebeatitrūksime, todėl tikrai norisi, kad mažųjų smalsumas teiktų jiems naudą, o ne žalą. Šią savaitę startavo pirmieji mokymai, po kurių įstaigos sulauks priemonių, ir tuomet mokytojos jau galės savo įgytas žinias perteikti mažiesiems.
Neabejoju, kad mokytojai atras visas galimybes, kaip mokymosi turinį paversti įtraukiu ir įdomiu“, – kalba šios idėjos šalininkė Marijampolės savivaldybės mero patarėja Agnė Pavelčikienė.