Švietimas yra pamatas, ant kurio statome šalies ateitį, todėl itin svarbu, kad šis pamatas būtų tvirtas ir būsimoms kartoms suteiktų stiprų pagrindą kurti ateities Lietuvą. Tobulinant švietimo sistemą, neįkainojamos patirties ir įžvalgų galima įgyti bendradarbiaujant su kitomis šalimis bei dalinantis geriausiomis praktikomis.
Šiuo metu Marijampolėje vyksta neeilinis tarptautinio bendradarbiavimo projektas – mūsų mieste lankosi Singapūro švietimo ekspertai, kurie veda specialius mokymus mūsų šalies mokytojams, atvykusiems iš visos Lietuvos. Taip pat, projekte dalyvauja Singapūro mokytojų profesinės sąjungos atstovai, kurie drauge su Lietuvos švietimo ir mokslo profesine sąjunga lankosi ir savo patirtimi dalinasi su šalies ir vietos valdžios atstovais.
Svečiai iš Singapūro nepraleido ir Marijampolės savivaldybės. Vakar pas mus lankėsi Singapūro mokytojų profesinės sąjungos generalinis sekretorius Mike‘as Thiruman‘as ir Lietuvos švietimo ir mokslo profesinės sąjungos pirmininkas Egidijus Milešinas kartu su LŠMPS komunikacijos vadove Egle Žukauskaite. Svečius šiltai priėmė Marijampolės savivaldybės vicemerė Agnė Pavelčikienė, Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis bei vyriausioji specialistė Loreta Matusevičienė.
Singapūro mokytojų profesinės sąjungos generalinis sekretorius pristatė jų šalies požiūrį į mokytojo profesiją bei kaip šalis per pastaruosius dešimtmečius įgyvendino švietimo reformas. Singapūro švietimo sistema, žinoma dėl savo inovatyvumo ir aukštų akademinių rezultatų, tapo diskusijų pagrindu, lyginant ją su Lietuvos švietimo sistema. Susitikimo metu kalbėta apie reikšmingiausias švietimo sistemos reformas, šios šalies švietimo profsąjungos vaidmenį, mokytojo profesijos svarbą bei kaip ši profesija turėtų keistis ateityje.
Taip pat buvo aptarti esminiai skirtumai tarp šalių švietimo sistemų, išsamiai diskutuota apie tai, kokias geriausias Singapūro švietimo praktikas būtų galima pritaikyti Lietuvoje, siekiant stiprinti mūsų švietimo kokybę. Tokie dialogai atveria galimybes ne tik įvertinti savo stiprybes ir silpnybes, bet ir skatinti novatoriškus pokyčius, kurie galėtų atnešti ilgalaikę naudą mūsų švietimo sistemai.