• Artimiausi renginiai
  • Savaitgalis
  • Receptai
  • Sūduvos istorija
  • Pranešk
  • Įmonių katalogas
9 °c
Marijampolė
10 ° Št
12 ° Sk
10 ° Pr
Šeštadienis, 22 lapkričio
Sūduvos Gidas
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Tyrimas: dauguma lietuvių ištikimi vienam socialiniam tinklui, o trečdalis susivilioja matomomis reklamomis

2024-05-23
Technologijos
Laikas: 2 min skaitymo
A A
Naudojimasis socialiniais tinklais

Naudojimasis socialiniais tinklais / asociatyvi „Freepik“ nuotr.

Nors kiekvieną dieną lietuviai dažniausiai naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, jo bendrą populiarumą nurungė „YouTube“ – pastaruoju naudojasi net 97 proc. šalies gyventojų.

Tokias tendencijas atskleidė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ užsakymu Lietuvoje atliktas tyrimas. Be to, pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, lygiai trečdalis respondentų atskleidė susivilioję prekėmis, pamatytomis socialinių tinklų reklamose.

Visų mylimiausias – „YouTube“

„Tele2“ atliktas tyrimas* parodė, kad 94 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, o 93 proc. respondentų naudoja ir jo susirašinėjimo platformą „Messenger“. Abi šias platformas Lietuvos gyventojai naudoja dažniausiai – bent vieną ar kelis kartus per dieną.

Tiesa, labiausiai paplitusia ir respondentų mėgstamiausia socialine platforma tapo „YouTube“ – ja Lietuvoje įvairiu dažnumu naudojasi net 97 proc. gyventojų.

„Galima pastebėti, kad „Facebook“ ir toliau išlieka daugiausiai ir dažniausiai naudojamas socialinis tinklas. Tuo tarpu „YouTube“ kanalas yra naudojamas plačiausiai, nes tik 3 proc. apklaustųjų nenaudoja šios platformos iš viso – tokio rezultato neparodė joks kitas socialinis tinklas“, – sako „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.

Pasak J. Antropik, „YouTube“ fenomeną lemia itin praktiški jo panaudojimo būdai: „Čia ieškoma visko – nuo instrukcijų, edukacijos, muzikos, smagaus ir lengvo turinio, iki filmukų vaikams, tad jis pritaikomas daugybėje gyvenimiškų situacijų. Turbūt galima teigti, kad „YouTube“ daugybei gyventojų net atstoja televiziją.“

Remiantis tyrimo duomenimis, 47 proc. apklaustųjų įvairiu dažnumu taip pat naudoja „Instagram“, dar 35 proc. – „TikTok“ platformą. Profesinis socialinis tinklas „Linkedin“ Lietuvoje naudojamas rečiau – dažniausiai atveriamas kartą per savaitę.

Lėtai šalyje prigyja ir neseniai pasirodęs socialinis tinklas „Threads“ – jo dar visiškai nenaudoja 92 proc. gyventojų. Prieš kelis metus pasirodęs ir didelio populiarumo sulaukęs „BeReal“, panašu, tapo nebeaktualus – jį vis dar naudoja vos 4 proc. respondentų.

Apsiperka paskatinti reklamų

Tyrimas parodė ir tai, kad socialiniuose tinkluose matomos reklamos paskatina žmones įsigyti prekes ir paslaugas. Anot J. Antropik, trečdalis (33 proc.) apklaustųjų teigia, kad pirko prekę ar paslaugą pagal soc. tinkluose matytą reklamą 1–2 kartus ar dar dažniau.

„Tai reiškia, kad trečdalis žmonių net sąmoningai pripažįsta, kad reklama padarė įtaką jų sprendimui pirkti paslaugą ar prekę. Įdomu ir tai, kad žmonės dažnu atveju neskiria, kuriame konkrečiai socialiniame tinkle matė reklamą. Galima daryti išvadą, kad socialiniai tinklai nėra labai atskiriami vienas nuo kito“, – pastebi „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.

Ekspertė priduria, kad tai, jog žmonės neatsimena, kuriame socialiniame tinkle pamatė prekės ar paslaugos reklamą, parodo, kad teikti prioritetą tik vienam kanalui neatneša naudos verslui.

„Kadangi žmonės reklamų nepriskiria išskirtinai kažkuriam kanalui, sunku prognozuoti potencialių pirkėjų elgesį viename ar kitame socialiniame tinkle. Dėl to tiems, kurie reklamuojasi internete, didžiausią naudą atneša platformų įvairovė – Lietuvos gyventojai aktyvūs daugybėje skirtingų soc. tinklų“, – sako J. Antropik.

*Tyrimą „Socialinių tinklų vertinimas“ bendrovės „Tele2“ užsakymu atliko UAB „Norstat“ 2024 m. balandžio 18–25 d. Tyrimas reprezentuoja 16–70 metų amžiaus Lietuvos gyventojų, kurie kasdien naudojasi bent vienu socialinių tinklu, nuomonę. Tyrimo metu apklausta 600 respondentų.

 

 

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: BeRealFacebookInstagramJustina AntropikLietuvaLinkedInMessengerThreadsTikTokUAB „Norstat“YouTube
DalintisSiųsti

Naujienos iš interneto:

traffix.lt

Rekomenduojami Video:

TAIP PAT SKAITYKITE:

Žinios

Prasidėjo naujo pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimo darbai kairiajame Šešupės krante
Už atsidavimą siekiant visų vaikų gerovės įteikti šių metų „Geriausio vaiko draugo“ apdovanojimai – tarp apdovanotojų ir kalvarijietė
Pasveikintos Kazlų Rūdos savivaldybės ilgaamžės
Prieš Kalėdų eglės įžiebimą – eismo ribojimai

Kultūra

Savaitgalio renginiai Sūduvoje
Pajevonyje atidengtas suolelis poetui Justinui Naujokaičiui atminti
„Gedimino pasaže“ – Linos Bakaitienės karpinių paroda
LNM pristato renginių ciklą Jono Basanavičiaus 174-osioms gimimo metinėms

Sportas

NKL: „Perlas“ pripažino marijampoliečių pranašumą, „Vytis-VDU“ išvykoje palaužė „Olimpą“
Karate kiokušin mokykla „Shodan“ – stipriausia moksleivių komanda 17-us metus iš eilės
Lietuvos vaikų olimpinių vilčių festivalyje – puikūs Šakių JKSC lengvaatlečių pasiekimai
Naujasis „Sūduvos“ prezidentas – Mantas Agentas

Politika

Marijampolės regiono forume 2025 – dėmesys regiono pažangai ir ateities kryptims
Moksleiviai šešėliavo Šakių rajono savivaldybėje ir iš arti susipažino su savivaldybės darbu
Mažieji miesto gyventojai svečiavosi savivaldybėje
Rasa Juknevičienė Stambule susitiks su J. E. Konstantinopolio Ekumeniniu patriarchu Bartholomėjumi I

Įdomu

Kaip žmonės sveikinasi pasaulyje: netikėčiausi papročiai nuo nosių prisilietimų iki šypsenos kalbos
Už atsidavimą siekiant visų vaikų gerovės įteikti šių metų „Geriausio vaiko draugo“ apdovanojimai – tarp apdovanotojų ir kalvarijietė
Dirbate lauke? Primena, kaip atšalus orams jumis turi pasirūpinti darbdavys
Vaizdo stebėjimas sporto klube, renginiuose ar net kelyje: kada saugumas gali tapti pažeidimu?

Verslas

Marijampolės regiono forume 2025 – dėmesys regiono pažangai ir ateities kryptims
Europos Parlamento biuras Lietuvoje kartu su Sūduvos pramonės ir verslo asociacija Marijampolėje organizavo susitikimą su Europos Parlamento nariais
Kas yra „Meta Business Partner“?
10-asis konkursas „Sukurta Šakių krašte“ įsibėgėja

Mokslas ir studijos

Pristatytas naujas VDU Šakių „Žiburio“ gimnazijos direktorius
Mažieji miesto gyventojai svečiavosi savivaldybėje
Penki dešimtmečiai: Sūduvos gimnazijos jubiliejus įprasmino praeitį ir dabartį
Į pamokas – dar patogiau: Igliauką pasiekė naujas mokyklinis autobusas

Turizmas

Vilkaviškyje pristatytas taktilinis baltų genčių žemėlapis
Ramybės parkas pasipildo naujais tautodailės kūriniais
Kalvarijos savivaldybės atstovai dalyvavo tarptautinėje konferencijoje „Jungiame sienas, kuriame ateitį: turizmo plėtros perspektyvos Lietuvos–Lenkijos pasienyje“
Kalvarijos savivaldybėje paminėta Pasaulinė turizmo diena
Reklama
Marimedis Marimedis Marimedis
Pamatyti.lt Pamatyti.lt Pamatyti.lt
Sūduvos Gidas

Teisės saugomos © 2024

Naršyti

  • Pranešk naujieną
  • Naudojimosi taisyklės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Naujienlaiškis
  • Privatumo politika
  • Kalvarija
  • Kazlų Rūda
  • Marijampolė
  • Šakiai
  • Vilkaviškis

Sekite mus

  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus