Vienintelė kalakutų pašarus gaminanti įmonė Lietuvoje „Marijampolės pašarai“ rinkai pristato atnaujintą prekės ženklą. Ilgiausią patirtį rinkoje turinti kalakutų pašarų gamintoja naujuoju logotipu nori pabrėžti savo lietuviškas šaknis, ilgametę patirtį ir kokybės garantą.
„Lietuvoje agrosektorius sukuria didelį dalį šalies bendrojo vidaus produkto. Beveik pusę savo produkcijos eksportuojame. Per daugiau nei dešimt metų, tapome patikimi kalakutų pašarų gamintojai ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėje Lenkijoje“, – sako įmonės „Marijampolės pašarai“ direktorius Eduardas Justinas Jakevičius. Įmonė siekia formuoti lietuviškos kokybės standartą ir jį paversti savo konkurenciniu pranašumu prieš šalia esančių valstybių pašarų gamintojais. Su nauju prekės ženklu įmonė planuoja eksporto plėtrą į rytų rinkas.
Atnaujintame prekės ženkle, žaliame šešiakampyje fone atvaizduojamas besistiebiantis augalas, kaip natūralumo, lietuviškos kokybės simbolis. Šiuo prekės ženklu pažymėta produkcija keliauja ne tik į kalakutų auginimo ūkius, bet gaminama ir pašarai pagal individualius užsakymus kitoms paukščių ir gyvūnų rūšims.
„Kokybė mūsų versle labai svarbu. Niekam ne paslaptis, kad kalakutą užauginti sunkiau nei strutį, produkcija turi būti aukščiausios rūšies, tai nulemia tinkamos žaliavos, ekspertinės žinios ir technologijos“, – pasakoja J. E. Jakevičius. Įmonė žaliavas savo produkcijai perka iš Lietuvos ūkininkų.
„Arvi“ įmonių grupei priklausančioje „Marijampolės pašarai“ gamykloje sumontuota moderni Danijos bendrovių „Cimbria Unigrain“ bei „Sprout Matador“ technologija, įrenginiai kompiuterizuoti, o dauguma procesų automatizuoti. Čia dirba trisdešimt aukščiausios kvalifikacijos puikiai savo darbą išmanančių specialistų. Gamykloje įdiegtos pašarų gamybos naujovės leidžia per metus pagaminti 55 000 tonų kokybiškų, tiksliai subalansuotų kombinuotų pašarų, o esant poreikiui ir kartu su užsakovu sudarytus individualius receptus.