Balandžio 25 d. baigėsi projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ Vilkaviškio rajono savivaldybės matematikos mokytojų 40 ak. val. ilgalaikės profesinio tobulėjimo programos „Matematinių gebėjimų ugdymas 9-12 klasėse: kaip padėti pasirengti ir egzaminams, ir tolimesniems gyvenimo iššūkiams?“ mokymai, kurių tikslas – padėti mokytojams tobulinti mokinių matematinius gebėjimus, kad jie būtų pasirengę valstybiniams brandos egzaminams ir tolimesniems gyvenimo iššūkiams.
Mokymuose „Matematinių gebėjimų ugdymas 9-12 klasėse: kaip padėti pasirengti ir egzaminams, ir tolimesniems gyvenimo iššūkiams?“ dalyvavo 30 Vilkaviškio rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų matematikos mokytojų.
Mokytojai, susirinkę keturis kartus nuotoliniu būdu (ZOOM aplinkoje) ir šešis kartus kontaktiniu būdu (Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijoje), diskutavo apie ugdymo metodikas, kurios stiprina mokinių problemų sprendimo įgūdžius, logiką, matematinį mąstymą ir gebėjimą taikyti matematines žinias realiame gyvenime; individualių mokinių mokymosi poreikių atpažinimą ir jų įtraukimą į pamokos planą; programinės įrangos ir internetinių įrankių naudojimą matematikos mokymui; realaus gyvenimo problemų įtraukimą į matematikos užduotis; egzamino užduočių analizę, įskaitant užduočių struktūrą, sprendimo strategijas, dažniausiai pasitaikančias klaidas, laiko valdymą ir kita.
Mokymus vedė Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos matematikos mokytoja metodininkė Sandra Kavaliauskienė.
Mokymai „Matematinių gebėjimų ugdymas 9-12 klasėse: kaip padėti pasirengti ir egzaminams, ir tolimesniems gyvenimo iššūkiams?“ padėjo matematikos mokytojams atnaujinti žinias apie svarbiausius matematikos mokymo(-si) veiksnius ir suteikė galimybę pasidalinti gerąja patirtimi per praktines užduotis, skirtas mokinių pažangos vertinimui, grįžtamajam ryšiui ir pasirengimui egzaminams.